Forbrukeremballasje til frisk frukt og grønt
Bedriftspolitikk hos NNZ
NNZ tar sikt på kvalitet for å bli en foretrukket partner for emballasjeløsninger. Vi sørger for konsistent kvalitet og mattrygghet. Optimal kvalitet er en forutsetning for NNZ-gruppens suksess i markedet. Hele selskapet er utstyrt for å kunne (produsere), lagre og distribuere industriell og agrikulturell emballasje samt forbrukeremballasje for både direkte og indirekte kontakt med mat, og yte tjenester av ypperste kvalitet.
«Kvalitet for oss er når det er kunden, og ikke produktet, som kommer tilbake.»
For å leve opp til dette jobber vi kontinuerlig med å forbedre forretningsmodell, produksjon, kundeservice og kvalitetsrelaterte systemer og prosesser i henhold til alle lover og regler som gjelder selskapets aktiviteter og alle juridiske og etiske aspekter ved driften:
Våre Kvalitetssystemer styrker vårt grunnlag for stadig forbedring. Effektiviteten revideres og valideres på bakgrunn av relaterte faktabaserte verktøy.
Our organizational knowledge, resources, capabilities, and products allows us to make Quality a competitive advantage for us and our customers.
We focus on recognizing our customer’s needs and expectations through open, honest communication to build long-term trusting partnership. We are committed to creating satisfied customers by providing the highest standards of quality and services.
The Management of the NNZ Group is firmly committed to the procedures of the Quality Management Systems and is leading the company by example, which leads to a high devoted team across the globe. It is the requirement of all employees to continuously improve each process that he or she controls.
Kunnskap, ressurser, ferdigheter og produkter som er en del av organisasjonen vår, gjør at kvalitet blir et konkurransefortrinn for oss og kundene våre.
Vi fokuserer på å anerkjenne kundenes behov og forventninger gjennom åpen og ærlig kommunikasjon for å bygge langsiktige og tillitsfulle partnerskap. Vi er dypt engasjerte i å gjør kunder fornøyde ved å tilby tjenester av ypperste kvalitet.
Ledelsen i NNZ-konsernet anser prosedyrene i kvalitetsstyringssystemene som særs viktige og søker å være gode forbilder gjennom sin ledelse av selskapet. Resultatet er et engasjert globalt team. Ansatte forventes å stadig forbedre den enkelte prosess som er under deres kontroll.
Bærekraft
Globale strategiske løsninger
Pionerer
Pålitelig og etisk
Langsiktig partnerskap
Lagarbeide
#Rethink innovasjon
Fullservicelogistikk
Uavhengige råd
Innsikt for innovasjon
Nærhet til kundene
Bred portefølje
"*" viser obligatoriske felt
Disse informasjonskapslene brukes for at nettsiden skal fungere best mulig. Disse informasjonskapslene er ikke essensielle for å se på nettsiden. Likevel kan det hende at noen nettsideelementer ikke fungerer som de skal uten informasjonskapslene.
Disse informasjonskapslene samler data som vi bruker for å forstå hvordan nettsiden vår brukes og oppleves. Disse informasjonskapslene hjelper oss også med å optimalisere nettsiden for best mulig brukeropplevelse.
Disse informasjonskapslene overvåker din internettbruk for å vise relevante annonser basert på dine interesser og din internettbruk. Disse informasjonskapslene hindrer også at de samme annonsene vises om og om igjen.