Forbrukeremballasje til frisk frukt og grønt
Home News Forskning hos NNZ: ‘Forbrukerens preferanser med tanke på epleemballasje’
Forbrukernes reaksjon på nydesignet epleemballasje
Den multinasjonale emballasjeeksperten NNZ har utviklet en unik emballasje til epler. Designet har form som et beger i bølgepapp med to eller fire identiske rom. Hvert rom rommer ett eple og begeret er konstruert for optimal beskyttelse mot skade som epler er spesielt utsatte for. En annen fordel med dette emballasjekonseptet er trykkflaten som er perfekt for merking og markedsføringsformål.
Forbrukerundersøkelse har vist at det nye begeret har en positiv effekt på forbrukertilfredshet. Dette gjelder både produktet (epler) og produktkategorien (frukt). Undersøkelsen har vist at det praktiske og fine designet kan stimulere til impulskjøp.
Produktet er i bruk av Dole i Saudi-Arabia i segmentet epler til barn.
Vi deler gjerne detaljer om tilnærmingen vår, funnene våre og resultatene fra undersøkelsen. Det er bare å spørre!
Hos NNZ handler innovasjon om å utvikle en bærekraftig emballasjeportefølje for dere ved hjelp av vår faktabaserte #Rethink-metode som bygger på prinsippene Reinvent, Redesign, Research og Recycle.
"*" viser obligatoriske felt
Disse informasjonskapslene brukes for at nettsiden skal fungere best mulig. Disse informasjonskapslene er ikke essensielle for å se på nettsiden. Likevel kan det hende at noen nettsideelementer ikke fungerer som de skal uten informasjonskapslene.
Disse informasjonskapslene samler data som vi bruker for å forstå hvordan nettsiden vår brukes og oppleves. Disse informasjonskapslene hjelper oss også med å optimalisere nettsiden for best mulig brukeropplevelse.
Disse informasjonskapslene overvåker din internettbruk for å vise relevante annonser basert på dine interesser og din internettbruk. Disse informasjonskapslene hindrer også at de samme annonsene vises om og om igjen.