Forbrukeremballasje til frisk frukt og grønt
Home News Forskning hos NNZ: ‘Forbrukernes kjøpemønster og emballasje til myk frukt’
Hva sier forbrukerne og hva kjøper de faktisk?
NNZ jobber kontinuerlig for å være klar til å respondere på kundenes behov for forbrukeremballasje. NNZ gjennomførte en stor undersøkelse hvor målet var å få svar på følgende spørsmål:
Vi presenterte det vi fant ut om forbrukernes perspektiv på jordbæremballasje i forbindelse med European Packaging Forum i Düsseldorf. Vi deler gjerne detaljer om tilnærmingen vår, funnene våre og resultatene fra undersøkelsen. Det er bare å spørre!
Hos NNZ handler innovasjon om å utvikle en bærekraftig emballasjeportefølje for dere ved hjelp av vår faktabaserte #Rethink-metode som bygger på prinsippene Reinvent, Redesign, Research og Recycle.
"*" viser obligatoriske felt
Disse informasjonskapslene brukes for at nettsiden skal fungere best mulig. Disse informasjonskapslene er ikke essensielle for å se på nettsiden. Likevel kan det hende at noen nettsideelementer ikke fungerer som de skal uten informasjonskapslene.
Disse informasjonskapslene samler data som vi bruker for å forstå hvordan nettsiden vår brukes og oppleves. Disse informasjonskapslene hjelper oss også med å optimalisere nettsiden for best mulig brukeropplevelse.
Disse informasjonskapslene overvåker din internettbruk for å vise relevante annonser basert på dine interesser og din internettbruk. Disse informasjonskapslene hindrer også at de samme annonsene vises om og om igjen.